Lázár János elment Hajdú Péterhez, és a Fidesz lehetséges bukásáról is beszélt
Az építési és közlekedési miniszter lesz a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsor vendége.
Az építési és közlekedési miniszter lesz a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsor vendége.
A hódmezővásárhelyi önkormányzat közgyűlése keddi ülésén módosította a költségvetést, hogy meg tudják fizetni a Volánbusznak járó több tízmillió forintos tartozást.
A miniszterelnök ezután egy gyerek hátán aláírt egy nemzeti színű szalagot.
„Úgy viselkednek, mint a betörő, akit rajtakapnak, ahogy viszi a tévét, és még nekiáll azon vitatkozni, hogy ez valójában csak egy nagy monitor, és nem is tévé.”
Lázár János miniszter olyan beruházásokat is kvázi bejelent, amelyek évek óta tervezettek, benne vannak a sztrádakoncessziós szerződésben. Ezzel együtt a kormány sok új projektre készül – miközben az eredeti érv a 35 éves koncessziós struktúra mellett az volt, hogy az államnak nincs pénze a szükséges beruházásokra. A koncessziós társaság szerint mindig folyamatosan dolgoznak az épp zajló felújításokon, az ütemezéseket az állam hagyja jóvá, ha valamivel megcsúsznak, pénztől esnek el.
A Közlekedési Múzeumnak nem volt rá pénze, így a MÁV karbantartási keretéből fizettette ki Lázár János minisztériuma a kormányzó vasúti kocsijának restaurálását. A konyha-étkezőkocsit szinte a semmiből építették újjá, mahagóni falburkolattal és francia selyemkárpittal borították, a számla végösszege 200 millió forint lehetett. Közben a MÁV-nál gyakran alig jut pénz a közforgalmú járművek életben tartására.
Egy új törvénymódosító javaslat jelentősen kiszélesítené az építési miniszter jogkörét. Lázár János ez alapján megvétózhatna szinte bármilyen, költségvetési vagy uniós forrásból megvalósuló beruházást, mert a jóváhagyása nélkül közbeszerzés győztesével nem lehetne szerződni. A korlátozás nem vonatkozik a kisebb értékű egyházi és “nemzetpolitikai célú” építkezésekre.
A Lázár vezette ÉKM 99 évre magánkézbe adná a pályaudvarokat, a főváros most ennek tartana be Vitézy Dávid előterjesztésével.
A miniszter azt is elárulta, hogy mikor ült utoljára vonaton, és hányasra értékelte az utazás színvonalát.
Közös előterjesztést visznek a Fővárosi Közgyűlés elé.
Emellett pedig régi kocsik felújítására és használt járművek bérlésére is készül a vasúttársaság, hogy kiszolgálja az egyre nagyobb utasközönséget.
A miniszter szerint a kegyelmi botránynak hosszantartó politikai következményei lehetnek.
A politikus azt ígéri, a Podmaniczky Mozgalom minden lehetséges eszközzel küzdeni fog a pályaudvarok területeinek átadása ellen.
A terézvárosi önkormányzat évek óta egyeztet a kormánnyal a Podmaniczky park létrehozásáról.
Az ügyből az oknyomozó portál szerint titkosszolgálati belharc lett.
A felcsúti milliárdos Lázár János nagybátyjával kötött nagy üzletet.
A feladatok jelentős részét ez év végéig, sőt „azonnal” kell elvégezni.
A köztársasági elnök bukásához vezető kegyelembotrány, önkormányzati, európai parlamenti és amerikai választások, szuverenitásvédelem és 1956 újraértelmezése. Idén is erős évünk volt, döntsön ön, melyek voltak 2024 legemlékezetesebb pillanatai! A szavazás december 9-ig tart.
Lázár János törvénymódosítója szerint a minimális szolgáltatási szintet lecsökkentenék, a párhuzamosságokat pedig megszüntetnék.
A kiadások nőnek majd, a 2025. évi büdzsé mégis kevesebb forrást biztosít a vasúti személyszállításra, állítja az egyesület.