Lázár János azon viccelődött, hogy van, akinek a megélhetése múlik a visszaváltott palackokon
A miniszter Facebook-oldalán osztott meg egy humorosnak szánt videót.
A miniszter Facebook-oldalán osztott meg egy humorosnak szánt videót.
Nem kell ezután konzultálni az érintettekkel a vonalbezárások előtt, a vonat- és buszjáratok párhuzamosságainak felszámolásánál pedig beleférne, hogy másfélszeresére nőjön a menetidő.
12, Makovecz Imréhez köthető építmény kapott védelmet egy csütörtök esti jogszabállyal.
Könnyített feltételekkel vehetnek át ugyan állami kastélyokat az önkormányzatok, ám az épületek fenntartását sokszor nem tudják vállalni. Az biztos, hogy a Márki-Zay Péter vezette Hódmezővásárhely megpályázza az egyiket – a polgármester szerint azért, hogy “ne lopják el”. Lázár János a kastélypályázaton tőkeerős vállalatok jelentkezését is várja, ám azok egyelőre hallgatnak.
Hamarosan akár 20 új kínai mozdonyt vehet a MÁV számára a Lázár János vezette közlekedési tárca – tudta meg lapunk.
A magyar állam – élve az elővásárlási jogával – 2022 óta hét ingatlant vett meg a világörökségi helyszíneken Lázár János döntése alapján. Volt olyan lakás, amelynek négyzetméteréért 4,5 millió forintot sem sajnáltak – ezen már a kormány ülésén is fennakadtak.
Vitézy Dávid szerint az lehet a háttérben, hogy túl nagy nyilvánosságot kapott, hogy történelmi mélységbe zuhant a MÁV pontossága a nyáron.
Lázár János szerint érezhető tehercsökkenést jelent majd a vasúti pályadíjak csökkentése, de iparági szereplők szerint ez még nem elégséges a vasúti teherszállítás versenyképességének javításához. Szükség van a mellékvonalakra és arra, hogy a karbantartásokkal a cégek tervezni tudjanak.
A képviselő szerint a költöztetésre szánt pénzt a vidéki múzeumok fejlesztésére kéne inkább fordítani.
Az építési és közlekedési miniszter szerint mindenki egyenlő eséllyel indul a kastélyokért, de a fenntartásuk jómódú városok, közösségek „hobbija”.
Lázár János ideiglenes műemléki védelemmel oltalmazza a XII. kerületi turulszobrot, hogy elcsaklizzon néhány szavazót a Mi Hazánktól, közben pedig valódi műemlékek tucatjai pusztulnak.
Kovács Gergely szerint ez csak tévedés lehet, és a miniszter a MÁV-ot akarta műemlékké nyilvánítani.
Két akkumulátor- és egy autógyár épül, komoly fogyasztásuk lesz, még sincs pénz a fejlesztésre.
Pedig a Fidesz kommunikációs igazgatója szerint Lázár „egy kemény csávó”.
A vasúttársaság finanszírozása túl alacsony, szinte mindenki találkozott már gondokkal az utazása során, a megye- és országbérletek viszont pártpreferenciától függetlenül népszerűek.
Részben európai uniós forrásból.
Lázárban ne bízzon, a politikai elit pedig kisebbrendűségi érzéssel küzd – többek között erre hívta fel az RTL vezetőjének, Andreas Rudasnak a figyelmét Fellegi Tamás, a második Orbán-kormány minisztere abban a levélben, amelyben arra a tárgyalásra készítette fel a cégvezetőt, amelyen megszülethetett az alku az RTL magyarországi menedzsmentjének leváltásáról.
Nagy Márton, „aki úgyis mindent tud” is megkapta a magáét Csányi Sándortól. Az OTP-vezér vívópartnereinek listája hosszú 2010 óta, összekapott már Lázár Jánossal, Deutsch Tamással, Kocsis Mátéval és a sort hosszan folytathatnánk. Csányi Sándor rendszeresen és módszeresen kritizálja a kormányt, néha szőrmentén személyesen Orbánt. A titka: az ország egyik leghatalmasabb embere, de tudja, hol a helye és jóban van a miniszterelnökkel. És persze: megengedik neki.
A miniszter szerint „bátor és kifinomult” pályamű nyert.
A miniszter elmondása szerint a kormány „társfővárosként” tekint Debrecenre.